Kucmar.pl

Kucmar.pl jest sklepem internetowym, który uzyskał wysokie, trzecie miejsce w rankingu sklepów internetowych dla dzieci serwisu Opineo.pl. Jednak oferta tego sklepu nie koncentruje się wyłącznie na produktach do najmłodszych. Jego specjalność jest znacznie węższa, a branża – niezwykle wymagająca. Mowa o akcesoriach na przyjęcia. Co sprawiło, że serwis cieszy się dużą popularnością wśród klientów i jest dobrze widoczny w SERP-ach? Oto nasza analiza.

Kucmar.pl – najważniejsze informacje

E-sklep kucmar.pl działa w polskim Internecie od kilku lat, stale budując swoją pozycję w branży akcesoriów na przyjęcia wszelkiego rodzaju. Chodzi m.in. o produkty, które przydadzą się podczas aranżacji weseli, urodzin dzieci i dorosłych, balów karnawałowych, osiemnastek oraz innych eventów – organizowanych zarówno w domu, jak i poza nim.

Serwis wyróżnia się na tle konkurencji tym, że:

  • oferuje bardzo szybką wysyłkę produktów – jest ona realizowana nawet tego samego dnia, o ile zamówienie zostanie złożone w dniu roboczym do godziny 15:00,
  • zapewnia dogodny kontakt – zarówno drogą mailową, jak również telefoniczną, co pozwala np. szybko uzyskać poradę i dodatkowe informacje na temat zamawianych towarów,
  • bardzo rozległym katalogiem artykułów,
  • niskimi kosztami przesyłki – rozpoczynają się one nawet od 5 zł przy wysyłce do paczkomatu,
  • dogodnymi kanałami płatności.

Serwis uzyskał m.in. wyróżniania Opineo, jak również IdeoSell Shop oraz certyfikat konsumencki.

Kucmar.pl oferuje dekoracje imprezowe, gadżety urodzinowe i więcej

W sklepie internetowym Kucmar.pl czekają tysiące inspirujących produktów, które idealnie sprawdzą się na rozmaitych eventach oraz imprezach. Klienci mogą dość łatwo wyszukać odpowiednią kategorię, ponieważ podział na grupy towarów jest jasny. Główne kategorie sklepu to:

  • balony,
  • urodziny,
  • wesele,
  • gadżety,
  • party,
  • dekoracje,
  • DIY.

Warto też wspomnieć, że gadżety można przeglądać z podziałem na okazje (np. karnawał, sylwester, Boże Narodzenie, osiemnastka itp.) i kilka innych sposobów. To ułatwia klientowi obrania własnej drogi i inspiracji imprezowych.

A co wykazał wykonany przez nas audyt SEO? Raport jasno pokazuje, iż serwis doskonale radzi sobie z dopasowaniem e-sklepu do obsługi z poziomu urządzeń mobilnych. Dobrze wyglądają również kwestie związane z optymalizacją treści pod pozycjonowanie, dostępnością oraz widocznością w SERP-ach. Największe problemy są widoczne w obszarach bezpieczeństwa, dostosowania serwisu do prowadzenia działań SEM, a także wydajności działania. Więcej dowiesz się, przeglądając szczegółowy raport. Podobny możesz też wykonać dla swojej strony. Sprawdź – to zupełnie darmowe i trwa ok. 20 sekund!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
1,6 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
5,1 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
11,8 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
8,0 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
250 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji