Naszezoo.pl

Branża internetowych sklepów zoologicznych jest bardzo konkurencyjna. Jednym z serwisów, które cieszą się dużą popularnością, jest Naszezoo.pl. To w 100% polski sklep, który prowadzi również działalność charytatywną na rzecz zwierząt. A jak sam serwis wypada w kontekście SEO? Temu przyjrzeli się nasi eksperci. Poznaj wyniki naszego audytu!

Naszezoo.pl – najważniejsze informacje

Naszezoo.pl to internetowy sklep zoologiczny, która siedziba znajduje się w Wielkopolsce. Serwis działa od wielu lat i obecnie zatrudnia ponad 20 osób. Jego oferta jest szeroka, a atutami serwisu są:

  • szybka dostawa – najczęściej realizowana do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia,
  • prowadzona przez sklep działalność charytatywna – serwis deklaruje, że 100% zysków jest przekazywanych na działanie Fundacji NaszeZoo.pl, która realizuje rozmaite projekty na rzecz dobrostanu czworonogów,
  • darmowa dostawa przy zamówieniach od 149 zł (Paczkomaty, 199 zł kurierem),
  • możliwość dokonania zwrotu produktów do 30 dni od zakupu,
  • dostęp do infolinii – można drogą telefoniczną skonsultować się z ekspertami z zakresu weterynarii, co ułatwia podjęcie dobrych decyzji zakupowych.

Serwis prowadzi również program lojalnościowy, program dla hodowców oraz zapewnia rabaty dla schronisk oraz fundacji.

Naszezoo.pl oferuje szeroką gamę produktów dla zwierząt

Asortyment serwisu Naszezoo.pl jest rozległy i podzielony w przejrzysty sposób na kategorie. Te najważniejsze to:

  • pies,
  • kot,
  • gryzonie,
  • ptaki.

Każda z kategorii na górnej belce rozwija się, co pozwala z łatwością zlokalizować interesującą klienta grupę produktów. Można również skorzystać w serwisie z wygodnej wyszukiwarki. Działania SEO wzmacnia również „mapa kategorii” znajdująca się na bocznej belce strony.

Raport przygotowany przez ekspertów Verseo pokazuje, że strona dba w dużym stopniu o wzmacnianie swojej widoczności poprzez działania z obszaru SEO, jednak wiele wymaga udoskonalenia. Największym problemem wydają się słabe dostosowanie serwisu do potrzeb użytkowników mobilnych, jak również mała wydajność ładowania się strony oraz jej bezpieczeństwo. Lepiej serwis radzi sobie z widocznością oraz dostępnością.

Więcej informacji na temat wyników audytu Verseo znajdziesz w raporcie – zajrzyj do niego i uzyskaj również cenne wskazówki dla siebie. Pamiętaj, że to narzędzie dostępne za darmo, za pomocą którego możesz sprawdzić dowolną stronę www. Zobacz, jak to działa!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
3,4 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
5,5 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
7,2 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
12,2 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
670 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.018
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji