OleOle.pl
Jednym z najlepiej rozpoznawanych, a zarazem najpopularniejszych e-sklepów z branży RTV/AGD jest bez wątpienia OleOle.pl. Serwis prowadzi coraz szerzej zakrojone kampanie reklamowe, a jednocześnie nieustannie inwestuje w zwiększanie swojej widoczności w Sieci. Czemu zawdzięcza swój sukces biznesowy? Aspektom SEO związanym z jego działalnością przyjrzeli się dokładniej eksperci Verseo. Zobacz, co przedstawia nasz audyt.
OleOle.pl – najważniejsze informacje o sklepie
OleOle.pl to jeden z największych sklepów, którego specjalnością jest dystrybucja produktów z szeroko pojętej branży RTV oraz AGD. Jego działalność jest nakierowana na klientów indywidualnych i prowadzona niemal wyłącznie za pośrednictwem kanału internetowego. Serwis zyskał popularność wśród użytkowników z uwagi na konkurencyjne ceny produktów, opcję darmowej dostawy (również z odbiorem w lokalnych magazynach, rozlokowanych w dużych polskich miastach), jak również doskonałą widoczność w Sieci. Oferty sklepu można znaleźć nie tylko bezpośrednio na jego sklepie www – sprzedaż jest również prowadzona za pośrednictwem portalu Allegro.
Warto wiedzieć, że ten internetowy sklep jest częścią jednej grupy kapitałowej (Euro-Net sp. z o.o.) z siecią detalicznych sklepów Euro RTV AGD, jednak zarówno promocja, jak i komunikacja jest dla nich prowadzona oddzielnie.
OleOle.pl oferuje szeroki wybór RTV i AGD
Odwiedzając serwis, można dostrzec, że został on zaprojektowany z myślą o łatwym wyszukiwaniu produktów. Przejrzysty podział na kategorie ułatwia zadanie zarówno klientom, jak i algorytmom Google, co przekłada się na lepsze indeksowanie i efektywniejsze pozycjonowanie.
A co dokładnie znajduje się w ofercie serwisu? Główne kategorie produktów to:
- telewizory,
- AGD,
- AGD do zabudowy,
- AGD małe,
- komputery,
- gry i konsole,
- foto i kamery,
- telefony i zegarki,
- sport i turystyka,
- narzędzia,
- akcesoria łazienkowe.
Każda z tych kategorii dzieli się oczywiście dalej, a jasne rozgałęzienie na podkategorie przekłada się na lepsze wyniki SEO. Warto również podkreślić, iż serwis jest responsywny i zachowuje pełną funkcjonalność w odsłonie mobilnej, co również działa na jego korzyść.
Audyt Verseo pokazuje jednak, że poprawa mogłaby nastąpić m.in. w obszarze optymalizacji treści (brak nagłówków H2 i H3 czy elementów ALT do zdjęć), jak również bezpieczeństwa oraz wydajności. Warto również zwrócić uwagę na aspekty związane z dostępnością, takie jak kontrast między kolorami tła i pierwszego planu, który mógłby być większy. To tylko kilka elementów, które mogłyby sprawić, że sklep zyskałby jeszcze lepszą pozycję w rankingach. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zajrzyj do naszego szczegółowego raportu, aby poznać szczegóły. Pamiętaj też, że darmowy audyt SEO możesz wykonać przy pomocy naszego narzędzia dla dowolnej strony!