OleOle.pl

Jednym z najlepiej rozpoznawanych, a zarazem najpopularniejszych e-sklepów z branży RTV/AGD jest bez wątpienia OleOle.pl. Serwis prowadzi coraz szerzej zakrojone kampanie reklamowe, a jednocześnie nieustannie inwestuje w zwiększanie swojej widoczności w Sieci. Czemu zawdzięcza swój sukces biznesowy? Aspektom SEO związanym z jego działalnością przyjrzeli się dokładniej eksperci Verseo. Zobacz, co przedstawia nasz audyt.

OleOle.pl – najważniejsze informacje o sklepie

OleOle.pl to jeden z największych sklepów, którego specjalnością jest dystrybucja produktów z szeroko pojętej branży RTV oraz AGD. Jego działalność jest nakierowana na klientów indywidualnych i prowadzona niemal wyłącznie za pośrednictwem kanału internetowego. Serwis zyskał popularność wśród użytkowników z uwagi na konkurencyjne ceny produktów, opcję darmowej dostawy (również z odbiorem w lokalnych magazynach, rozlokowanych w dużych polskich miastach), jak również doskonałą widoczność w Sieci. Oferty sklepu można znaleźć nie tylko bezpośrednio na jego sklepie www – sprzedaż jest również prowadzona za pośrednictwem portalu Allegro.

Warto wiedzieć, że ten internetowy sklep jest częścią jednej grupy kapitałowej (Euro-Net sp. z o.o.) z siecią detalicznych sklepów Euro RTV AGD, jednak zarówno promocja, jak i komunikacja jest dla nich prowadzona oddzielnie.

OleOle.pl oferuje szeroki wybór RTV i AGD

Odwiedzając serwis, można dostrzec, że został on zaprojektowany z myślą o łatwym wyszukiwaniu produktów. Przejrzysty podział na kategorie ułatwia zadanie zarówno klientom, jak i algorytmom Google, co przekłada się na lepsze indeksowanie i efektywniejsze pozycjonowanie.

A co dokładnie znajduje się w ofercie serwisu? Główne kategorie produktów to:

  • telewizory,
  • AGD,
  • AGD do zabudowy,
  • AGD małe,
  • komputery,
  • gry i konsole,
  • foto i kamery,
  • telefony i zegarki,
  • sport i turystyka,
  • narzędzia,
  • akcesoria łazienkowe.

Każda z tych kategorii dzieli się oczywiście dalej, a jasne rozgałęzienie na podkategorie przekłada się na lepsze wyniki SEO. Warto również podkreślić, iż serwis jest responsywny i zachowuje pełną funkcjonalność w odsłonie mobilnej, co również działa na jego korzyść.

Audyt Verseo pokazuje jednak, że poprawa mogłaby nastąpić m.in. w obszarze optymalizacji treści (brak nagłówków H2 i H3 czy elementów ALT do zdjęć), jak również bezpieczeństwa oraz wydajności. Warto również zwrócić uwagę na aspekty związane z dostępnością, takie jak kontrast między kolorami tła i pierwszego planu, który mógłby być większy. To tylko kilka elementów, które mogłyby sprawić, że sklep zyskałby jeszcze lepszą pozycję w rankingach. Chcesz dowiedzieć się więcej? Zajrzyj do naszego szczegółowego raportu, aby poznać szczegóły. Pamiętaj też, że darmowy audyt SEO możesz wykonać przy pomocy naszego narzędzia dla dowolnej strony!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
3,4 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
5,0 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
4,7 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
9,5 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
1 030 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji