Outdoorzy.pl

Outdoorzy.pl to jeden z popularnych sklepów internetowych w kategorii sport. Jego oferta skierowana jest do wszystkich miłośników outdooru – trekkingu, turystyki, wspinaczki i tym podobnych dyscyplin. Marka od lat konsekwentnie buduje swój wizerunek, zdobywając coraz większą bazę klientów. A jak prezentują się jej działania mające zwiększać widoczność w Sieci? Eksperci Verseo wzięli pod lupę działania witryny w obszarze SEO i SEM.

Outdoorzy.pl – podstawowe informacje

Sklep Outdoorzy.pl działa na rynku e-commerce dość długo, bo od 2006 roku. Jego oferta od początku skierowana jest do miłośników turystyki i rozmaitych aktywności na świeżym powietrzu. Asortyment obejmuje sprzęt, akcesoria i odzież najlepszych marek, które zdobyły sobie uznanie na rynku. Dzięki temu marka Outdoorzy.pl zdobywa coraz większe zaufanie oraz poszerza bazę klientów korzystających z jej usług.

Sklep powstał z pasji, dlatego jego właściciele i personel wykazują się doskonałą znajomością asortymentu. Dzięki temu klienci mogą uzyskać profesjonalną poradę w zakresie doboru sprzętu i innych artykułów. Nic dziwnego, że wyniki sprzedażowe marki są coraz lepsze. Rzut oka na statystyki witryny w porównaniu z wynikami audytu SEO pozwala też sprawdzić, jak działania administratorów przekładają się na jej widoczność w Sieci.

Outdoorzy.pl – wszystko dla miłośników outdooru

Sklep proponuje szeroki wybór sprzętu sportowego i turystycznego, jednak nie tylko. Główne kategorie asortymentu to:

  • odzież outdoorowa,
  • buty (turystyczne, sportowe, lifestyle’owe itd.),
  • sprzęt turystyczny,
  • sprzęt do wspinaczki,
  • sprzęt rowerowy,
  • sprzęt do sportów zimowych,
  • sprzęt kajakowy,
  • sprzęt dla biegaczy,
  • akcesoria,
  • literatura.

Dostęp do poszczególnych kategorii jest ułatwiony dzięki czytelnemu menu, a intuicyjny podział na kategorie ułatwia dotarcie do poszukiwanych produktów. Serwis pod tym względem jest więc przyjazny zarówno dla użytkowników, jak i automatów indeksujących Google.

Audyt Verseo wskazuje jednak na pewne problemy witryny. Warto byłoby zadbać o jej lepsze przystosowanie do potrzeb użytkowników mobilnych, którzy stanowią coraz większą grupę internautów. Pracy wymaga też wydajność i dostępność strony, a także kwestie bezpieczeństwa. Niewystarczająca optymalizacja treści wpływa zaś na pogorszenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Ze szczegółami można się zapoznać, przeglądając wyniki audytu. Podobny raport możesz otrzymać dla swojej witryny – wystarczy skorzystać z darmowego narzędzia Verseo.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
3,4 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
12,0 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
8,8 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
28,2 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
1 080 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.18
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji