Podstadionem.pl

Podstadionem.pl to internetowy sklep piłkarski dedykowany kibicom tej dyscypliny. Strona popularność zawdzięcza konsekwencji w budowaniu wizerunku, a także szerokiemu, atrakcyjnemu asortymentowi. A jak jej zarządcy dbają o widoczność w Sieci? Możemy się o tym przekonać, analizując wyniki audytu przygotowanego przez ekspertów Verseo, który dotyczy działań z zakresu SEO oraz SEM.

Podstadionem.pl – podstawowe informacje

Podstadionem.pl to sklep dla kibiców działający wyłącznie w Sieci. Powstał w 2011 roku i od tej pory stale się rozwija. Jego oferta obejmuje gadżety i odzież zdobione barwami topowych klubów z najlepszych światowych lig oraz reprezentacji Polski i innych krajów. Działalność sklepu jest prowadzona przede wszystkim przez witrynę Podstadionem.pl, jednak prowadzi on również outlet za pośrednictwem portalu Allegro. Bardzo szeroki wybór produktów sprawia, że jest to idealne miejsce dla wszystkich fanów futbolu. Firma gwarantuje oryginalność sprzedawanych produktów oraz oferuje dogodne warunki zakupu:

  • darmową dostawę wszystkich zamówień,
  • bezpłatne zwroty,
  • błyskawiczną realizację,
  • możliwość zastosowania różnych form płatności, w tym za pobraniem bez dodatkowych opłat.

Wykonany dla strony Podstadionem.pl audyt SEO wskazuje jej silne i słabe strony. Warto porównać jego wyniki ze statystykami strony – daje to dużo lepszy obraz prowadzonych działań.

Podstadionem.pl – wszystko dla kibica

Asortyment Podstadionem.pl stanowi prawdziwą gratkę dla wszystkich zapalonych miłośników futbolu. Obejmuje on odzież i różnorodne gadżety w barwach klubowych i reprezentacyjnych. Do poszukiwanych produktów można dotrzeć na kilka sposobów – wybierając ulubiony klub, reprezentację lub piłkarza albo rodzaj produktu (np. koszulki, szaliki, piłki, portfele, gry i zabawki itd.). Dzięki temu nawigacja po serwisie jest bardzo przyjemna i intuicyjna.

Audyt Verseo wskazuje jednak, że jest on nie do końca responsywny, a także nie stosuje się do wszystkich wymaganych zasad bezpieczeństwa. Niewystarczające są też jego działania z zakresu marketingu internetowego, co może obniżać widoczność  witryny w Sieci. Więcej szczegółów można znaleźć w podsumowującym audyt raporcie. Możesz go też przygotować dla własnej strony zupełnie za darmo – wystarczy skorzystać z narzędzia Verseo.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
5,6 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
6,4 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
7,4 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
10,3 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
790 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji