Rowertour.com

Rowertour.com to internetowy sklep rowerowy. Mimo sporej konkurencji w tej dziedzinie witryna bardzo dobrze radzi sobie na rynku e-commerce. Przyczyn takiego Sanu można upatrywać się m.in. w atrakcyjnej i rozbudowanej ofercie. Duży wpływ na popularność stron internetowych mają jednak również działania z obszaru SEO i SEM. Sprawdźmy, jak w tej dziedzinie radzi sobie sklep Rowertour.com dzięki audytowi przeprowadzonymi przez ekspertów Verseo.

Rowertour.com – podstawowe informacje

Sklep Rowertour.com powstał w 2012 roku. Celem jego założycieli było stworzenie miejsca otwartego na potrzeby każdego rowerzysty. Zarówno zawodowi kolarze, jak i miłośnicy jednośladów znajdą tu zarówno wiele rodzajów rowerów, jak części, akcesoria czy profesjonalną odzież najlepszych marek. Dbałość o różnorodność oraz wysoką jakość asortymentu przysporzyła firmie wielu zadowolonych klientów, podobnie jak jego podejście do kwestii związanych z obsługą klienta.

Obecnie sklep oferuje ponad 40 tys. produktów i swoim profesjonalnym podejściem wyznacza trendy na rynku e-commerce. Oferuje też szybką wysyłkę zamówień, konkurencyjne ceny i przedłużoną do 100 dni możliwość zwrotu zakupionych produktów. Klienci mogą skorzystać z zakupów ratalnych, a także z infolinii, która dostarcza rzetelnych informacji o asortymencie i pomaga w podjęciu udanych decyzji zakupowych. Tego rodzaju działania mają duży wpływ na popularność marki. Sprawdźmy, jak kształtują się statystyki witryny Rowertour.com.

Rowertour.com – sprzęt rowerowy dla każdego

Oferta Rowertour.com jest bardzo szeroka i obejmuje produkty wszystkich znanych i cenionych marek. Można ją podzielić na kilka głównych kategorii:

  • rowery,
  • części rowerowe,
  • trenażery,
  • odzież,
  • buty,
  • akcesoria,
  • artykuły outdoorowe i turystyczne.

Wygodne menu u góry strony umożliwia łatwy dostęp do wszystkich kategorii i podkategorii. Z tego samego miejsca łatwo można trafić też do działów z promocjami i nowościami oraz outletu. Wszystko to wpływa na pozytywne doświadczenia od strony UX. Produkty można wyszukiwać też po markach. Na stronie nie brakuje promocji i okazji cenowych.

Według wyników audytu Verseo strona Rowertour.com nieźle radzi sobie w przestrzeni i internetowej, ale w pewnych obszarach przydatna byłaby jej optymalizacja. Szczegółowe wyniki badania możesz sprawdzić na stronie Verseo, która umożliwia również darmowe przeprowadzenie audytu SEO i SEM dla każdej strony w Internecie. Sprawdź, jak radzi sobie Twoja witryna!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
2,1 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
10,8 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
4,2 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
16,9 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
2 230 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.006
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji