Telekarma.pl

Telekarma.pl to jeden ze sklepów z branży zoologicznej, który cieszy się dużym uznaniem klientów. Mimo dużej konkurencyjności branży, serwis radzi sobie bardzo dobrze i zyskał grono stałych odbiorców. Co zadecydowało o jego popularności? Nasi eksperci przyjrzeli się temu bliżej, głównie od strony SEO. Zobacz, co pokazuje nasz raport.

Telekarma.pl – najważniejsze informacje

Sklep Telekarma.pl istnieje na polskim rynku e-commerce od 2012 roku. Od tego czasu zdołał wypracować sobie stosunkowo silną markę – mimo, że nisza, w której działa jest dość niszowa. Serwis specjalizuje się, zgodnie z nazwą, w sprzedaży karmy dla zwierząt – głównie psów, ale także kotów oraz innych zwierząt domowych. W asortymencie, oprócz produktów dostępnych na półkach „zwykłych” sklepów, są też specjalistyczne karmy weterynaryjne i inne artykuły.

Tym, co wyróżnia serwis, mający swoją siedzibę w stolicy Polski, na tle innych, jest:

  • darmowa dostawa kurierska zakupów już od 89 zł,
  • możliwość realizacji bardzo szybkiej dostawy na terenie Warszawy i najbliższych okolic – towary mogą być tam dostarczane nawet w dniu zamówienia, w godzinach wieczornych,
  • możliwość wyboru dnia dostawy produktów.

Ten model biznesowy w połączeniu ze sprawnie działającym e-sklepem sprawia, że Telekarma.pl cieszy się nieustanną popularnością wśród klientów.

Telekarma.pl oferuje karmy dla zwierząt i więcej

Głównymi kategoriami produktów, które są oferowane na Telekarma.pl, są:

  • karmy dla psów,
  • karmy dla kotów,
  • kary dla gryzoni,
  • produkty dla zwierząt akwariowych.

Warto podkreślić, że poza karmą miłośnicy czworonogów mogą tu też kupić inne akcesoria dla swoich pupilów, jednak nie są one zbyt dobrze widoczne w menu (mapa kategorii pojawia się dopiero u dołu strony, co utrudnia dotarcie do tej informacji).

Jak wskazuje raport SEO przygotowany przez naszych ekspertów, serwis może wzmocnić swój potencjał, optymalizując swój serwis w kilku kluczowych punktach. E-sklep najlepiej radzi sobie w obszarach widoczności oraz dostępności, a najwięcej zmian wymaga w obszarach bezpieczeństwa, wydajności oraz dostosowania działania portalu do obsługi przy pomocy urządzeń mobilnych. To bardzo ważna kwestia, ponieważ dziś coraz większa część ruchu, także związanego z robieniem zakupów on-line, odbywa się właśnie za pośrednictwem smartfonów oraz tabletem. Dlatego warto zadbać o responsywność serwisu.

Więcej szczegółowych informacji wraz z omówieniem znajdziesz w naszym raporcie. Pamiętaj, że podobny możesz wykonać za darmo dla dowolnej stronie. Zobacz, jak działa nasze narzędzie i zyskaj cenne wskazówki również dla swojego biznesu.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
3,4 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
5,2 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
5,6 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
9,0 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
280 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji