Telekarma.pl
Telekarma.pl to jeden ze sklepów z branży zoologicznej, który cieszy się dużym uznaniem klientów. Mimo dużej konkurencyjności branży, serwis radzi sobie bardzo dobrze i zyskał grono stałych odbiorców. Co zadecydowało o jego popularności? Nasi eksperci przyjrzeli się temu bliżej, głównie od strony SEO. Zobacz, co pokazuje nasz raport.
Telekarma.pl – najważniejsze informacje
Sklep Telekarma.pl istnieje na polskim rynku e-commerce od 2012 roku. Od tego czasu zdołał wypracować sobie stosunkowo silną markę – mimo, że nisza, w której działa jest dość niszowa. Serwis specjalizuje się, zgodnie z nazwą, w sprzedaży karmy dla zwierząt – głównie psów, ale także kotów oraz innych zwierząt domowych. W asortymencie, oprócz produktów dostępnych na półkach „zwykłych” sklepów, są też specjalistyczne karmy weterynaryjne i inne artykuły.
Tym, co wyróżnia serwis, mający swoją siedzibę w stolicy Polski, na tle innych, jest:
- darmowa dostawa kurierska zakupów już od 89 zł,
- możliwość realizacji bardzo szybkiej dostawy na terenie Warszawy i najbliższych okolic – towary mogą być tam dostarczane nawet w dniu zamówienia, w godzinach wieczornych,
- możliwość wyboru dnia dostawy produktów.
Ten model biznesowy w połączeniu ze sprawnie działającym e-sklepem sprawia, że Telekarma.pl cieszy się nieustanną popularnością wśród klientów.
Telekarma.pl oferuje karmy dla zwierząt i więcej
Głównymi kategoriami produktów, które są oferowane na Telekarma.pl, są:
- karmy dla psów,
- karmy dla kotów,
- kary dla gryzoni,
- produkty dla zwierząt akwariowych.
Warto podkreślić, że poza karmą miłośnicy czworonogów mogą tu też kupić inne akcesoria dla swoich pupilów, jednak nie są one zbyt dobrze widoczne w menu (mapa kategorii pojawia się dopiero u dołu strony, co utrudnia dotarcie do tej informacji).
Jak wskazuje raport SEO przygotowany przez naszych ekspertów, serwis może wzmocnić swój potencjał, optymalizując swój serwis w kilku kluczowych punktach. E-sklep najlepiej radzi sobie w obszarach widoczności oraz dostępności, a najwięcej zmian wymaga w obszarach bezpieczeństwa, wydajności oraz dostosowania działania portalu do obsługi przy pomocy urządzeń mobilnych. To bardzo ważna kwestia, ponieważ dziś coraz większa część ruchu, także związanego z robieniem zakupów on-line, odbywa się właśnie za pośrednictwem smartfonów oraz tabletem. Dlatego warto zadbać o responsywność serwisu.
Więcej szczegółowych informacji wraz z omówieniem znajdziesz w naszym raporcie. Pamiętaj, że podobny możesz wykonać za darmo dla dowolnej stronie. Zobacz, jak działa nasze narzędzie i zyskaj cenne wskazówki również dla swojego biznesu.