Wapteka.pl

Wapteka.pl jest jedną z aptek internetowych, która cieszy się popularnością wśród polskich pacjentów. Bogata oferta leków OTC, suplementów diety, wyrobów medycznych oraz innych produktów w połączeniu z wysokimi standardami obsługi klienta owocują dobrymi wynikami sprzedażowymi. A jak serwis radzi sobie pod kątem SEO? To sprawdzili eksperci Verseo.

Wapteka.pl – najważniejsze informacje

Wapteka.pl to legalnie działająca apteka internetowa, która stacjonarną siedzibę ma w Łodzi. Serwis działa od co najmniej kilku lat, stopniowo wyrabiając sobie coraz bardziej rozpoznawalną markę. Trzeba przyznać, że na bardzo konkurencyjnym rynku medycznym, który dodatkowo jest obarczony szeregiem restrykcji w kontekście zakazu reklamy, jest to duże osiągnięcie.

Do dziś serwis za swój dynamiczny rozwój został wyróżniony prestiżowymi nagrodami, np. takimi jak E-Gazele Biznesu czy Diament Forbes’a i nieustannie zajmuje wysokie miejsca w rankingach opinii klientów.

Ta apteka internetowa:

  • oferuje możliwość zamawiania produktów w systemie 24/7, z wygodnymi płatnościami internetowymi i szeregiem możliwości opcji dostawy,
  • klientom z Łodzi daje możliwość rezerwacji leków na receptę on-line, z opcją odbioru w jednej z kilku aptek na terenie miasta,
  • prowadzi infolinię oraz zapewnia szeroki zakres wsparcia dla klienta.

Wapteka.pl oferuje zarówno leki OTC i sprzęt medyczny, jak i kosmetyki

Szeroki zakres produktów jest niewątpliwie jedną z silnych stron tej apteki internetowej. Na pochwałę zasługuje jasny i przejrzysty podział na kategorie. Te kluczowe (dzielące się na dalsze podkategorie) to:

  • kosmetyki – w tym do twarzy, ciała, produkty do higieny jamy ustnej, a nawet produkty do makijażu,
  • zdrowie – w tym zakresie mieszczą się leki OTC oraz suplementy diety i wyroby medyczne,
  • mama i dziecko – można zamówić zarówno akcesoria dla niemowląt, typu pieluszki, jak i produkty dla kobiet w ciąży i mam karmiących,
  • sprzęt medyczny – to m.in. ciśnieniomierze, inhalatory czy soczewki kontaktowe,
  • artykuły higieniczne,
  • erotyka (tu znalazły się m.in. prezerwatywy oraz żele nawilżające),
  • zestawy – sugestie prezentowe.

Jasny podział na kategorie to jedna z przyczyn, dla których z audytu wykonanego przez Verseo wynika, że serwis cieszy się bardzo dobrą widocznością. Warto jednak wspomnieć, że wiele do poprawy jest m.in. w aspektach treści na stronie (np. nagłówków czy metadanych), a największym problemem serwisu są kwestie związane z bezpieczeństwem. Więcej dowiesz się, zaglądając do raportu. Pamiętaj też, że za pomocą naszego narzędzia możesz wykonać automatyczny i bezpłatny audyt dla dowolnie wybranej strony.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
2,7 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
4,9 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
6,0 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
8,3 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
280 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji