Zadowolenie.pl

Zadowolenie.pl to jeden ze sklepów z branży RTV/AGD, który cieszy się dobrymi opiniami wśród klientów. Mimo że działa jedynie w przestrzeni internetu i nie jest częścią dużej sieci sprzedaży stacjonarnej, zyskał popularność i wiele pozytywnych rekomendacji. W czym tkwi jego siła? Serwisowi przyjrzeli się bliżej eksperci Verseo. Zobacz, co wynika z naszego audytu/

Zadowolenie.pl – najważniejsze informacje

Zadowolenie.pl jest jednym z lubianych sklepów internetowych z branży RTV/AGD. Działa nieprzerwanie od 2006 roku, co oznacza, że za nim aż 13 lat obecności na rynku. Z uwagi na to, jak wymagająca jest branża e-commerce, tak długi okres funkcjonowania jest dobrym dowodem na przemyślaną strategię biznesową stosowaną przez firmę.

Dziś sklep jest uznawany za jeden z największych oraz najdynamiczniej rozwijających się w przestrzeni Internetu. Do tej pory z jego oferty skorzystało już ponad 500 tys. klientów. Na czym polega fenomen? Dużymi atutami serwisu są:

  • duże zaplecze magazynowe, które przekłada się na ekspresową wysyłkę produktów do klienta końcowego,
  • sprawny system obsługi klienta – działa m.in. infolinia,
  • bardzo szeroka gama produktów – jest ich tysiące, co oznacza, że oferta może być adresowana do bardzo rozległego grona konsumentów,
  • korzystne ceny – pozwalające konkurować w tej wymagającej niszy rynkowej.

Warto jednak pamiętać, że przemyślany model biznesowy i troska o wysoką jakość obsługi klienta to tylko jedna strona medalu. Druga to ta związana bezpośrednio z widocznością w Sieci. Co zatem sklep robi, aby potencjalny klient, po wpisaniu w Google frazy związanej z oferowanym przez niego sprzętem, zobaczył ofertę Zadowolenie.pl? Spójrzmy więc na serwis od strony wyników i danych statystycznych.

Oferta Zadowolenie.pl obejmuje RTV i AGD, ale także sprzęt fotograficzny i więcej

W gamie produktów dostępnych na Zadowolenie.pl klienci mogą znaleźć szeroką gamę sprzętu elektronicznego z rozmaitych obszarów. Jasny i przejrzysty podział na kategorie i podkategorie produktów ułatwia wyszukiwanie odbiorcom, a także zwiększa widoczność oferty dla algorytmów Google. Kluczowe obszary, w których można „zamknąć” asortyment Zadowolenie.pl to:

  • telewizory i RTV,
  • sprzęt AGD (dodatkowo została wydzielona kategoria „małe AGD”),
  • komputery stacjonarne,
  • laptopy,
  • sprzęt komputerowy,
  • podzespoły komputerowe,
  • sprzęt do gier,
  • telefony i tablety,
  • systemy nawigacji GPS,
  • sprzęt fotograficzny,
  • sprzęt biurowy,
  • dom i ogród,
  • fitness i sport,
  • zabawki i akcesoria dla dzieci.

Jak zatem widać, oferta wychodzi poza „klasykę” RTV/AGD, co stanowi również większe wyzwanie w kontekście pozycjonowania.

Audyt SEO pokazał, że serwis Zadowolenie.pl radzi sobie najlepiej z widocznością serwisu w Sieci, a także z optymalizacją serwisu pod kątem SEO (np. treści mają nagłówki H1, H2 i H3, a obrazy – atrybut ALT), jednak wiele kwestii można by dopracować – to np. te związane z wydajnością czy dostępnością. Zajrzyj do naszego szczegółowego raportu i zobacz jego wyniki. Narzędzie audytowe Verseo możesz również za darmo wykorzystać do sprawdzenia swojej strony www.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
3,5 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
11,4 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
14,3 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
19,5 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
2 140 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.209
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji