Zooplus.pl

Zooplus.pl to jeden z najlepiej rozpoznawanych internetowych sklepów zoologicznych w Polsce. Wpływ na to mają zapewne silna, europejska marka, jak również przemyślana polityka w obszarze działań SEO i SEM. W aspekcie pozycjonowania serwisowi przyjrzeli się eksperci Verseo. Zobacz, jak wyglądają wyniki naszego audytu.

Zooplus.pl – najważniejsze informacje

Marka Zooplus powstała w Niemczech w 1999 roku i od tego czasu sklep rozszerzył swoją działalność na aż 28 krajów. W Polsce jest on obecny nieprzerwanie od 2007 roku i zyskał duże uznanie klientów zarówno z uwagi na szeroki asortyment akcesoriów zoologicznych, jak również bardzo wysokie standardy obsługi. E-sklep zapewnia możliwość zakupu ponad ośmiu tysięcy produktów, a wyróżnia się m.in. ekskluzywną ofertą towarów dostępnych wyłącznie w Zooplus. Ponadto sklep zapewnia:

  • zniżki dla nowych i stałych klientów,
  • wygodne formy płatności – w tym możliwość skorzystania z PayPala oraz z uiszczenia opłaty przy odbiorze,
  • darmową dostawą już od 99 zł.

Na uwagę zasługuje również przejrzysty layout sklepu i łatwa dostępność oferowanych produktów.

Serwis prowadzi również program lojalnościowy, który przynosi dodatkowe korzyści stałym klientom.

Zooplus.pl oferuje pełen zakres akcesoriów zoologicznych

Karmy dla psów, kotów czy gryzoni, jak również szeroka gama kosmetyków, akcesoriów pielęgnacyjnych, groomerskich, zabawek, legowisk i wielu innych produktów – asortyment sklepu Zooplus.pl jest naprawdę szeroki. Dzięki temu klienci mogą dokonać zakupu wszystkich niezbędnych produktów w jednym miejscu.

Na pochwałę zasługuje również przejrzysty układ oferty – zarówno na górnej belce, jak i na pasku bocznym – w połączeniu z inteligentną wyszukiwarką. Główne kategorie produktowe to:

  • psy,
  • koty,
  • małe zwierzęta,
  • akwarystyka,
  • ptaki,
  • karmy VET,
  • tylko u nas (z produktami dostępnymi wyłącznie w tym sklepie internetowym, cieszące się dużą popularnością).

Kategorie w bocznej belce można wygodnie rozwinąć, zyskując dostęp do dalszych, bardziej precyzyjnych.

A jak serwis radzi sobie w aspektach SEO? Raport Verseo pokazuje, że całkiem dobrze, jednak wiele kwestii wymagałoby udoskonalenia. Najlepiej wypada optymalizacja treści serwisu pod kątem SEO. Równie dobrze prezentuje się dostosowanie serwisu do wymogów urządzeń mobilnych i widoczność e-sklepu. Poprawy wymaga jednak np. wydajność jego pracy oraz aspekty związane z marketingiem. Przeczytaj więcej w naszym raporcie. Możesz wygenerować podobny również dla swojego serwisu – narzędzie udostępnione przez Verseo jest w 100% bezpłatne!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
3,4 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
7,3 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
6,2 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
10,7 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
870 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.303
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji