Zooplus.pl
Zooplus.pl to jeden z najlepiej rozpoznawanych internetowych sklepów zoologicznych w Polsce. Wpływ na to mają zapewne silna, europejska marka, jak również przemyślana polityka w obszarze działań SEO i SEM. W aspekcie pozycjonowania serwisowi przyjrzeli się eksperci Verseo. Zobacz, jak wyglądają wyniki naszego audytu.
Zooplus.pl – najważniejsze informacje
Marka Zooplus powstała w Niemczech w 1999 roku i od tego czasu sklep rozszerzył swoją działalność na aż 28 krajów. W Polsce jest on obecny nieprzerwanie od 2007 roku i zyskał duże uznanie klientów zarówno z uwagi na szeroki asortyment akcesoriów zoologicznych, jak również bardzo wysokie standardy obsługi. E-sklep zapewnia możliwość zakupu ponad ośmiu tysięcy produktów, a wyróżnia się m.in. ekskluzywną ofertą towarów dostępnych wyłącznie w Zooplus. Ponadto sklep zapewnia:
- zniżki dla nowych i stałych klientów,
- wygodne formy płatności – w tym możliwość skorzystania z PayPala oraz z uiszczenia opłaty przy odbiorze,
- darmową dostawą już od 99 zł.
Na uwagę zasługuje również przejrzysty layout sklepu i łatwa dostępność oferowanych produktów.
Serwis prowadzi również program lojalnościowy, który przynosi dodatkowe korzyści stałym klientom.
Zooplus.pl oferuje pełen zakres akcesoriów zoologicznych
Karmy dla psów, kotów czy gryzoni, jak również szeroka gama kosmetyków, akcesoriów pielęgnacyjnych, groomerskich, zabawek, legowisk i wielu innych produktów – asortyment sklepu Zooplus.pl jest naprawdę szeroki. Dzięki temu klienci mogą dokonać zakupu wszystkich niezbędnych produktów w jednym miejscu.
Na pochwałę zasługuje również przejrzysty układ oferty – zarówno na górnej belce, jak i na pasku bocznym – w połączeniu z inteligentną wyszukiwarką. Główne kategorie produktowe to:
- psy,
- koty,
- małe zwierzęta,
- akwarystyka,
- ptaki,
- karmy VET,
- tylko u nas (z produktami dostępnymi wyłącznie w tym sklepie internetowym, cieszące się dużą popularnością).
Kategorie w bocznej belce można wygodnie rozwinąć, zyskując dostęp do dalszych, bardziej precyzyjnych.
A jak serwis radzi sobie w aspektach SEO? Raport Verseo pokazuje, że całkiem dobrze, jednak wiele kwestii wymagałoby udoskonalenia. Najlepiej wypada optymalizacja treści serwisu pod kątem SEO. Równie dobrze prezentuje się dostosowanie serwisu do wymogów urządzeń mobilnych i widoczność e-sklepu. Poprawy wymaga jednak np. wydajność jego pracy oraz aspekty związane z marketingiem. Przeczytaj więcej w naszym raporcie. Możesz wygenerować podobny również dla swojego serwisu – narzędzie udostępnione przez Verseo jest w 100% bezpłatne!