Buff.pl

Buff.pl to sklep internetowy zaliczany do kategorii sport. Jego specjalnością są specjalistyczne chusty sportowe i inne pokrewne produkty. Mimo dość specyficznego asortymentu platformie udało się zdobyć wielu klientów. Dzięki analizie jego działań w Sieci możemy się dowiedzieć, jak to możliwe. Pomaga nam w tym audyt działań z obszaru SEO i SEM przygotowany przez ekspertów Verseo.

Buff.pl – podstawowe informacje

Buff.pl to specyficzny sklep sportowy, którego asortyment opiera się o chusty wielofunkcyjne marki własnej. Wykonywane są one z użyciem zaawansowanych technologicznie materiałów, co nadaje im właściwości sprawiających, że świetnie sprawdzają się przy różnego rodzaju aktywnościach. Ponadto Buff.pl ma w swojej ofercie inne produkty wykonywane w znacznej mierze z plastiku z recyklingu. Przywiązanie do jakości oraz proekologiczna postawa zyskały marce wielu zadowolonych klientów.

Marka Buff powstała w Hiszpanii i eksportuje swoje produkty do 70 krajów świata. W Polsce dostępna jest za pośrednictwem witryny Buff.pl – jej wyłącznego oficjalnego dystrybutora w naszym kraju. Sklep Buff.pl oferuje swoim klientom m.in. darmową dostawę dla zamówień o wartości powyżej 150 zł i 30-dniową możliwość darmowego zwrotu towarów. W połączeniu z wysoką jakością produktów pomaga to w budowaniu renomy marki. Sprawdźmy również, jak przekłada się na wyniki strony Buff.pl w Sieci.

Buff.pl – wyjątkowy produkt w wielu odsłonach

Produkowane przez firmę Buff chusty wielofunkcyjne są unikalnym produktem na rynku, co z pewnością wpływa na stosowaną przez nią strategię marketingową. Asortyment marki uzupełniają też czapki i kominiarki. Ponadto na stronie Buff.pl dostępne są kaski i gogle narciarskie firm Bolle oraz Cebe. Asortyment można przeglądać według jego wykorzystania (wybierając uprawianą dyscyplinę sportu), a także według typu produktu, wybierając uprzednia dział męski, damski lub dziecięcy. Taki podział stwarza wiele możliwości dla pozycjonowania strony oraz zapewnia wygodę jej użytkownikom.

Analiza działań SEO i SEM wskazuje jednak na kilka niedociągnięć, które mogą negatywnie odbijać się na widoczności marki w Sieci. Poprawy wymaga m.in. bezpieczeństwo oraz wydajność, a audyt przygotowany przez specjalistów Verseo wskazuje konkretne obszary nie spełniające norm i sposoby na poprawę wyników. Szczegółowy raport dla strony Buff.pl lub dowolnej witryny w Internecie możesz obejrzeć, korzystając z darmowego narzędzia Verseo. Sprawdź, jak radzi sobie Twoja strona!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
2,0 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
12,7 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
26,6 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
24,8 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
1 350 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.579
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji