Intersport.pl

Intersport.pl to witryna jednej z czołowych marek sportowych na świecie, która jest doskonale rozpoznawalna również w Polsce. Zakupy w sklepie można robić stacjonarnie, a także za pośrednictwem Internetu. Jako międzynarodowa korporacja Intersport dba o wizerunek. A jak jest z widocznością w Sieci? Sprawdzamy to z pomocą audytu Verseo.

Intersport.pl – podstawowe informacje

Witryna Intersport.pl prowadzi internetową sprzedaż sprzętu i odzieży sportowej, a także sprzętu turystycznego. Stanowi tym samym rozszerzenie działalności sieci sklepów stacjonarnych działających pod tą samą marką. Sama firma Intersport istnieje od 1924 roku i obecnie jest międzynarodową korporacją obecną na kilkudziesięciu światowych rynkach. Jej główna siedziba znajduje się w Szwajcarii, a najwięcej sklepów stacjonarnych mieści się w Niemczech. Łącznie firma prowadzi 5400 salonów, z czego w Polsce działa obecnie 31.

Działalność serwisu internetowego Intersport.pl jest ściśle połączona ze sklepami stacjonarnymi firmy. Asortyment dostępny online jest jednak nieco szerszy. Na stronie znajdziemy promocje i wyprzedaże, a sklep oferuje darmowy odbiór i zwrot w salonie. Możliwa jest też wysyłka na wskazany adres – darmowa dla zamówień o wartości powyżej 100 zł. Co więcej, przez Internet można dokonywać zakupów w Intersport z płatnością w ratach, Z powodzeniem można więc powiedzieć, że sklep proponuje swoim klientom liczne udogodnienia. A jak dba o widoczność w Sieci? O tym mówi audyt Verseo, którego wyniki warto porównać ze statystykami witryny.

Intersport.pl – raj dla miłośników sportu

Intersport.pl to jedno z lepszych miejsc w Sieci do zakupu sprzętu lub odzieży sportowej. Firma może pochwalić się bardzo szeroki asortymentem w tych dziedzinach, a także niemałym wyborem sprzętu turystycznego. Jej propozycja obejmuje wiele znanych marek, a także marki własne. Nawigacja po witrynie jest łatwa i przyjemna dzięki intuicyjnemu podziałowi oferty na wiele kategorii i podkategorii. Struktura „lejka” umożliwia dotarcie do poszukiwanego produktu po zaledwie kilku kliknięciach.

Sprzęt i odzież można wyszukiwać na wiele sposobów – zarówno po dyscyplinie sportowej, jak i przeznaczeniu dla konkretnych grup klientów (mężczyzn, kobiet, dzieci). Asortyment sklepu można dość łatwo określić za pomocą jedynie kilku kategorii. Obejmuje on:

  • sprzęt sportowy i fitness,
  • sprzęt i akcesoria turystyczne,
  • odzież sportową,
  • obuwie sportowe.

Audyt Verseo pokazuje jednak, że witryna mogłaby być bardziej przyjazna użytkownikom. W oczy rzuca się przede wszystkim niewystarczająca wydajność oraz bezpieczeństwo. Wyniki wskazują również na brak postępów w zakresie widoczności względem konkurencyjnych stron oraz sugerują działania, które poprawiłyby optymalizację treści zgodnie z zasadami SEO. Interesuje Cię podobna analiza dla Twojej witryny? Wystarczy skorzystać z narzędzia Verseo, które dostępne jest dla wszystkich!

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
4,9 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
11,4 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
21,2 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
18,8 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
2 820 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.001
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji