R-GOL.com

R-GOL.com to internetowy sklep sportowy skierowany do miłośników piłki nożnej – zarówno kibiców, jak i osób trenujących tę dyscyplinę. Konsekwentne poszerzanie asortymentu i ulepszanie oferty uczyniły z niego największy sklep piłkarski w Polsce. A jak właściciele domeny R-GOL.com dbają o jej widoczność w Internecie? Możemy to sprawdzić, analizując wyniki szczegółowego audytu przeprowadzonego przez Verseo.

R-GOL.com – podstawowe informacje

Sklep R-GOL.com powstał w 2000 roku jako niewielka lokalna firma. Jako biznes powstały z pasji dość szybko się rozwijał, wkraczając w świat e-commerce, gdzie mógł prawdziwie rozwinąć skrzydła. Obecnie szczyci się mianem największego sklepu piłkarskiego w Polsce, a swoją działalność internetową uzupełnił o kilka placówek stacjonarnych – w Gdańsku, Olsztynie, Ostródzie (gdzie znajduje się też główna siedziba firmy) oraz w Warszawie. Stołeczny lokal na 650 m2 łączy nie tylko powierzchnię handlową, ale również strefę testowania sprzętu, boisko, strefę konferencyjną oraz chillout i VIP. Jednocześnie jest to największy sklep piłkarski  w Europie Wschodniej i drugi w kolejności na całym kontynencie.

Firma dba o nieustanny rozwój, łącząc pasjonatów futbolu. Swoim klientom zapewnia nie tylko bardzo szeroki asortyment dedykowany amatorom, profesjonalistom i kibicom piłki nożnej, ale również liczne udogodnienia, w tym darmową i ekspresową wysyłkę zamówionych produktów oraz darmowe zwroty. Ponadto za pośrednictwem sklepu można skorzystać z usług wykonywania haftu komputerowego na butach oraz rękawicach, a także nadruków na koszulkach.

R-GOL.com – raj dla miłośników piłki

Asortyment sklepu jest podzielony na intuicyjne kategorie:

  • buty,
  • odzież,
  • akcesoria,
  • sklep kibica,
  • brakarstwo,
  • piłki,
  • kids.

W ramach każdej z nich znajdziemy też wiele podkategorii ułatwiających wyszukiwanie po niemal dowolnych kryteriach. Audyt pokazał jednak, że można by poprawić dostępność witryny, m.in. poprzez wyróżniające nazwy linków czy też dodanie atrybutów [alt] do elementów graficznych. Więcej informacji na ten temat można znaleźć w pełnym raporcie przygotowanym przez Verseo. Zajrzyj do niego lub wykonaj własny, by sprawdzić, jak w Sieci radzi sobie Twoja witryna.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
3,1 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
8,1 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
18,8 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
10,7 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
980 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.609
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji