Wksklep.pl

Wksklep.pl to jeden z popularnych sklepów internetowych działających w kategorii sport. To miejsce dla wszystkich pasjonatów fitnessu. Marka udowadnia, że małe, rodzime, powstałe z pasji firmy również mają szanse na sukces. Jej siłą jest autentyczność i zgromadzona społeczność. Czy jednak sklep dba o pozyskiwanie nowych klientów za sprawą działań SEO i SEM? Możemy to sprawdzić dzięki analizie wyników audytu Verseo.

Wksklep.pl – podstawowe informacje

Wksklep.pl to sklep z odzieżą fitnessową i lifestyle’ową, a także odżywkami, suplementami i akcesoriami treningowymi dla pasjonatów siłowni i fitnessu. Prowadzony jest przez ekipę Warszawski Koks, która zdobyła ogromna popularność na Youtube (prawie 800 tys. subskrypcji) swoimi filmami na temat treningu, sportu i zdrowego stylu życia.

Projekt istnieje od 2012 roku, a po kilkunastu miesiącach działalności w sieci ekipa zaczęła tworzyć i sprzedawać własne koszulki, co później przerodziło się w pełnoprawny sklep internetowy. Dziś Wksklep.pl to szeroki asortyment odzieży, a także odżywki, suplementy, zdrowe słodycze i akcesoria treningowe marki własnej.

Wksklep.pl cieszy się dużym zaufaniem wśród klientów dzięki starannemu, wieloletniemu budowaniu wiarygodności i wizerunku. Marka doskonale radzi sobie w świecie e-commerce, prowadzi także sklep stacjonarny w Warszawie. Sprawdźmy jak konsekwencja w brandingu i działaniach biznesowych przenosi się na statystyki witryny Wksklep.pl.

Wksklep.pl – oferta sklepu

Na stronie Wksklep.pl dostępne są produkty własnych marek ekipy Warszawski Koks. Asortyment obejmuje m.in. odzież i akcesoria z motywem dzika, odżywki białkowe Dobre Whey, zdrowsze wersje słodyczy, sosy zero kcal i rozmaite akcesoria – począwszy od drobnego sprzętu treningowego aż po książki z przepisami i poradami. Konstrukcja sklepu jest przejrzysta, dlatego znalezienie poszukiwanych produktów nie zajmuje dużo czasu. Wyraźny podział na kategorie ułatwia też indeksowanie witryny algorytmom Google.

Raport SEO wskazuje jednak pewne obszary wymagające poprawy. Najgorzej wypadają kwestie bezpieczeństwa. Poprawy wymaga też wydajność – na powolne ładowanie strony wpływa m.in. zastosowanie obrazów w formatach starszej generacji oraz ich zbyt duże rozmiary. Więcej informacji na ten temat znajduje się w pełnym raporcie. Podobną analizę możesz pozyskać również dla swojej strony – wystarczy skorzystać z darmowego narzędzia Verseo.

Dane
Pierwsze wyrenderowanie treści
2,7 s
Pierwsze wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania pierwszego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Indeks szybkości
23,1 s
Indeks szybkości wskazuje, jak szybko strona zapełnia się widocznymi treściami. Więcej informacji
Największe wyrenderowanie treści
39,8 s
Największe wyrenderowanie treści oznacza czas wyrenderowania największego tekstu lub obrazu. Więcej informacji
Czas do pełnej interaktywności
26,4 s
Czas do pełnej interaktywności to czas, po którym strona staje się w pełni interaktywna. Więcej informacji
Łączny czas zablokowania
520 ms
Wyrażona w milisekundach suma wszystkich okresów między pierwszym wyrenderowaniem treści a czasem do pełnej interaktywności, gdy długość zadania przekroczyła 50 ms. Więcej informacji
Zbiorcze przesunięcie układu
0.518
Zbiorcze przesunięcie układu to miara ruchu elementów w widocznym obszarze. Więcej informacji